small pl CAMK logo

Instrukcja udziału w Dniu Otwartym poprzez Zoom.

 

Udział w Dniu Otwartym poprzez aplikację Zoom umożliwia interakcję (zadawanie pytań) oraz oferuje najlepszą jakość transmisji. Należy pobrać i zainstalować aplikację:


Pobierz aplikację Zoom

 

Do uczestnictwa w Spotkaniach nie jest wymagana rejestracja konta w serwisie Zoom. Wymagana jest natomiast rejestracja na spotkanie pod adresem

 

https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZUudeGtpjgrH9YYYrWaBi6qM5sPwpTmYmkD

 

Wybieramy datę, podajemy imię (first name), nazwisko (family name) oraz dwukrotnie email. Po zatwierdzeniu rejestracji dostaną Państwo email z linkiem do transmisji Zoom. Uwaga: zatwierdzanie jest ręczne więc typowo należy poczekać 1-2 dni.
Zależnie od własnych ustawień, email może być po angielsku i zawierać informacje w postaci: 

 

Join from PC, Mac, Linux, iOS or Android: Click Here to Join
Passcode: xxxxxxxx


Należy kliknąć w "Click Here to Join". Link ten jest unikalny i nie należy go udostępniać innym. Standardowo aplikacja Zoom uruchomi się automatycznie po kliknięciu w link w programie pocztowym (za pierwszym razem może być wymagana zgoda).

 

Podstawowe informacje dla uczestników spotkania w Zoom:

 

  • przy starcie połączenia należy wybrać opcję “Join with computer audio”,

  • podstawowe przyciski kontrolne - kamery i mikrofonu znajdują się w lewym dolnym rogu aplikacji,

  • mikrofon powinien być wyciszony zawsze gdy z niego nie korzystamy,

  • kamerę można włączyć podczas zadawania pytania, w pozostałych przypadkach prosimy o jej wyłączenie,

  • zalecane jest używanie słuchawek.